Nytt år nya mål

Jaha, då vad det nytt år igen och massor av folk har avlagt nyårlöften om att börja träna och liknande.
Mina mål för året har varit planerade sedan några månader tillbaka och det största målet är att ha KUL när jag springer.
 

Några av dom lopp som jag är anmäld till i år är:

  • VM i halvmarathon i Danmark nu i vår. Skall bli så sjukt kul att springa :-)

 

  • Sedan väntar Lejonbragden med sina 100 km även det ett lopp som skall bli så sjukt kul att få springa i år igen. Gillade verkligen det loppet förra året. Då det kändes så familjärt att springa och alla var så glada, trevliga och vänliga. Något som jag upptäckte på 2013 års näst sista lopp att alla inte alltid är TYVÄRR.
 
  • Självklart blir det även i år en Malmö Klassiker med Malmömilen, Malmö simmet och sist men inte minst Malmö Velo Classic
 
  • Sista loppet som är bestämt att jag skall springa är UltraVasan i höst.
 
Såklart kommer det att komma till fler lopp efterhand som året går. Har ju två pojkar här hemma som även dom vill ut och springa lopp med mamma :-)
En av dom var med och sprang Sylvesterloppet i Trelleborg och fick massor av hejarrop och beröm längs dom 7 km som vi sprang.
För sprang det gjorde han hela vägen utan att gnälla en enda gång att han var trött eller att det var jobbigt.
 
 
Vad har ni andra för planer för år 2014?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0