Yddingeloppet 2013

Efter målgång i Midnattsloppet i lördags, så fick man lite info om några lopp nu i höst, Bla Österlenmaran.
 
dagen efter ser jag att mannen även fått med sig info om Yddingeloppet i oktober. Frågade på skoj om mellangrabben, ville springa 6 km med dig. Hann knappt prata klart fören har helt överlycklig svara JJAAAAAA.
Han blev lite ledsen då han inte kunde följa med och springa Trelleborgsloppet förra helgen. Men jag tyckte att 10km var lite långt och att lämna han själv vid starten själv i 30 min var inget allternativ för mig.
Så att vi tillsammans kunde springa 5 km som hade start 30 min senare.
Hade någon varit med han fram till start, sedan hade det varit lugnt, för då hade vi mötts vid utgången från starten. Så nog hade jag funderat på om det inte skulle gå att lösa.
 
Det kommer att bil så kul att få springa tillsammans med grabben. Så nu är det träning för oss som gäller :-) Vet ju redan att han är grym på att springa och verkar inte ha några större begränsningar.
 
Något som han måste ha fått från sin far, som sprang sitt tredje millopp i helgen med ett PB på typ 6 min :-) STOLT FRU!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0