Läskiga parker,,,,,,,,,,,

Är inte så glad i att springa i större städer själv, speciellt inte om det är en ny plats att springa på.
Tänker nu inte på att springa lopp utan själva träningen.
Har ju mina rundor som jag tar här ute på landet och även in i byn där vi bor.
Inte att förglömma är rundorna där barnen går i skola. Men det är under dagtid.

I går utmanade jag mig verkligen, då jag kom 1 h tidigare för att hämta dottern i Lund, där hon tränar dans.

Parkerade bilen och sedan iväg in i läskiga parken. Var väldigt dåligt med ljus och massa träd och buskar överallt, som inte gjorde obehaget mindre ( vet att det skall vara buskar och träd i en park ;-))

Men då jag inte sprang själv utan hade bästa Kobbe med mig, så kände jag mig helt trygg, även då vi tog en runda upp och runt kyrkan i centrala Lund.
Var liksom INGEN som vågade komma nära och då känner jag min TRYGG.
Skönt att ha en "liten" vovve som ÄLSKAR att springa med mig och som gör allt för att få följa med mig ut på en runda.

Blev inte så jätte längt, men allt är bättre än inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0