Nu får det vara nog :-((

Vill INTE ha ont längre i mitt vänsterknä :-(
Ibland är det inga problem alls med träningen och det flyter på bra med löpningen. Medans andra dagar klarar jag nästan inte av att springa med mellangrabben på vår 5 km runda.
 
Så det kan ju bli lite jobbigt på fjällmaran om någon vecka :-(
Men i mål skall jag om jag så skall krypa sista biten ;-) Eller nä det behöver jag ju inte. Kär ju duo med mannen, så då får han allt snällt ta mig på ryggen sista biten :-)
Låter inte det som en bra ide?????
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Det låter som en förträfflig idé! ;)
Men jag tycker inte du ska utsätta ditt knä för något dumt om du har ont i det! Gå då hellre, eller bryt om det gör för ont. Du har andra tävlingar framöver, och du har många år kvar att springa på - ingen stress och ingen press Kicki!! Var rädd om dig och ta det lugnt!

LYCKA TILL!!

2013-08-01 @ 10:54:02
URL: http://springa-ar-livet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0