Sportlov med familjen

Då varsportlovet över för detta år.
Har varit en underbar vecka som vi tillbringade hos våra vänner i Halland.
 
Första natten stanade vi dock till i Halmstad vid slutet av Prins Bertils stig, sett om man springer från slottet och ut.
Var ett tag ssedan vi stannade här sist, så självklart vaj jag ju bara tvungen att starta söndagen med att springa lite längs med stigen.
 
Är verkligen glad att jag tog med mig mina skor med ståldubb, tror inte jag hade klarat mig utan att ramla annars. Var rena isbanan på flera ställen
 
Tyvärr så hann jag inte så långt innan övriga i familjen var klara för avfärd.
Men 10 km utan att ha tejpat knät och utan att få ont är helt okej och jag hoppas att det skall gå framåt med mitt knä nu. Axlen bråkar fortfarande, men jag kan hoppas få experthjälp med den i April.
 
Resten av veckan har beståt av pulkaåkning med barnen i Åkulla och även en tur på bandyrinken någon mil utanför Varberg (kommer inte på namnet nu )
Mannen och mellan grabben har även passat på att åka lite längdskidor när vi andra roade oss i pulkabacken.
Jag vågade min inte på någon tur med skidorna, då jag fegade ur pga axlen.
 
Såklart blev det även besök på shopingparadiset i Ullared. Där vi fick tag på flera saker till barnens rum, till en bråkdel av priserna hemma. Alltid kul att kunna göra lite fynd.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0