Borta

Som genom ett under så är nu det onda i mitt knä nästan helt borta :-)
Var kanske inte så konstigt att jag hade ont, men lite jobbigt att det var i bäckenet problemet satt och inte i knät.
Ja kroppen är lurig och samtidigt väldig bra på att hitta lösningar när allt inte är som det skall vara.
Men nu är ordningen återställd och jag kan springa på som vanligt, ett planerat återbesök inför Lejonbragden, då det finns risk att halvmaran (Sydkustloppet) om 12 dagar kan göra att bäckenet hamnar fel igen. Så bättre att vara på den säkra sidan även.

Förkylningen som flög på mig i helgen är nästan borta, lite hosta och snorig näsa kvar, men det skall bli bra.
Värre är det med mellan grabben som har riktigt ont i sitt öra och inte har mycket energi :-( Tyvärr så gör ju vården inte särskilt mycket när barnen har öroninflamation utan det är typ att härda ut som gäller. Tur vi har våra egna trix för att hjälpa han lite på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0