Julklapp

Måste ju bara vissa vad vi (mannen och jag) fick av våra underbara barn i julklapp.

 
Skall bli så sjukt kul att få springa detta lopp nästa år. Har flera lopp att se framimot nästa år, så 2013 kommer förhopningsvis att bli ett mycket roligt år.
 
Hoppas bara att jag inte drar på mig några fler skador och att dom jag försökar jobba bort inte kommer tillaka.
För som det är nu, så funkar det att springa om än inte så fort och det är inget som jag har så jättestort behov av heller.
Är lycklig så länge det bara funkar att springa.
 
Om några timmar är det dax att springa årets sista lopp. Sylvesterloppet i Trelleborg, detta är det sista loppet i Trelleborgsklassikern som dom körde igång med förra året.
 
 
Bjuder på förra årest gruppbild på alla klassikerlöppare. Kommer att vara ett störe gäng detta år :-)
 
 
Passar även på att önska er alla ett     GOTT NYTT ÅR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0