Veckans träning

Än en gång har jag missat att skriva veckans träning, men vi kör från förra vecka bara.
 
Så veckans träning V31
 
Måndag: Morgon simning1 km
 
Tisdag: Cykling 2 mil och löpning 4,5 km
 
Onsdag: Morgon simning 1,6 km  cykling 1 mil, löpning 1 km
 
Torsdag: Cykling 1 mil
 
Fredag: Morgon simning 1,7 km, cykling 7 km löpning 7 km hämtning av dotter hos kompis :-)
 
Lördag: Vilodag
 
Söndag: Triathlon tävling i Malmö simning 400 m cykling 2 mil löpning 5 km
 
En vecka med blandad kompost av träning, brukar iinte cykla så mycket som jag har gjort denna vecka.
Men det hade nog varit smart att köra igång med träningen inför triathlonen mer än 1 vecka förre :-)
 
Var lite stumt i benen dom 2 första gångerna som jag gick från cykling till löpning. Men det gick helt klart över förväntan i helgen.
Tror jag pressar mig betydligt mer när jag springer med andra, på gott och ont.
 
Hade och har fortfarande grymt ont i min axel, som blev inte tyckte om gårdagens tävling :-(  men så är det ibland, man kan inte vara på topp alltid.
 
Har inte planerat så mycket för denna veckas träning, så vi får se vad som händer. Tänkte försöka komma igång med springande igen på morgonen. Har varit lite si och så med den nu under sommaren, har blivit mer simningmen visst borde det gå att få in lite löpning innan man simmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0