Vilken grej

Var med om en kul grej i helgen.

På lördagen blev det ett besök på Stadium+ som öpnade i Malmö för någon vecka sedan.
Var hur stort som helst, så jag hade inte tid att kolla i hela affären.
När jag stod och kollade på att par byxor kom det fram en kille och undrade om jag jobbade där.
Han tyckte jag såg så sportig ut, så jag såg ut att jobba där, tyckte han (KUL).

Ville ändå försöka hjälpa han om jag kunde och det gick bra, då han var på jakt efter ett par löppartights. Var inte lätt att hitta och inte fanns det många att välja på heller.
Men efter lite prat så var han nöjd och skulle prova, dom 2 par som vi hittade.
När jag sedan står i kassa kommer han än en gång fram och frågar, villka av dom 2 som jag skulle ha valt och varför. Den enda skillnad som han upplevde var att det på den ena paret fanns reflex.
Så valet var ju lätt, dom med reflex då det behövs nu. Det var även dom han hade tänkt ta.

Kan säga det att hon i kassan inte så direkt glad ut, när det var mig han frågade om hjälp och inte hon. :-)
Men det var riktigt kul att kunna hjälpa någon annan, när jag tycker det är så kul själv med löpning.


Med löpningen går det inge vidare, har inte sprungit på en vecka nu och det kommer nog inte bli så mycket denna vecka heller. Känner mig helt orkeslös i kroppen och huvudet värker nästan konstant .
Så det får bli morgonpromenader med hunden i stället och det är riktigt mysigt. Är kul att ha någon att "prata" med när jag är ute, även om jag inte får så mycket till svar tillbaka ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0