10

Ny härlig vecka och vi är nu inne i oktober månad.

Startade dagen/veckan med 10 km löpning i ett helt okej tempo. Detta var första löppasset efter lLidingöloppet föra helgen och benen känns helt återstälda-. Har inte ont någonstans och det är jag tacksam för. Värken på utsidalår är även det borta.

Frågan är nu hur jag skall gå vidare med löpningen.
Ta det lugnt eller lägga in fler intervaller/backpass. Någon som har förslag?

Har ju inte något mer lopp inplanerat fören Sylvesterloppet på nyårsaffton. Det är sista loppet i Trelleborgsklassikern, så det måste jag bara springa :-)

Nästa år väntar Göteborgsvarvet, Jubileumsmarathon i Stockholm som är bestämt nu. Har såklart även andra lopp som jag planerar att springa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0