18 km

Startade denna underbara lördag med 18 km löpning. Tror det är längsta passet sedan Lidingöloppet i september. Det var iallafall veckans första och enda löppass, i morgon blir det PW till och från jobb.

Mörkt, dimmigt och kallt var det i morse, så det blev till att ta fram hösttigtsen, var väldigt ovant att ha dom på. Men för en gång skull så klarade jag mig från mina köldeksem, som jag fått dom senaste veckorna när jag varit ute och sprungit. SKÖNT. 


Har inte så mycket inplanerat för dagen, skall försöka tvätta upp dom sista maskinerna med tvätt. 
Kanske få på det sista lagret av isolering på hönshuset, så att vi kan få klart vårat hönshus någon gång. Fick tag på 1 ny tupp i går istället för den som fick sätta livet till då det kom in en iller i veckan. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0