Trötta och sega ben

I dag tog det emot att gå upp när klockan ringde, tur att man har flera larmtider på klockan. Kom inte upp fören straxefter halv 5 och benen kändes lite väl trötta.
Hade först tänkt köra lite intervaller i dag, men det fick jag hoppa över. Istället blev det 7,5 km i ett lagom skönt tempo. Tyckte det var viktigare att hålla igång benen än att göra dom ännu segare.
Kom inte så långt fören det började att regna och det svaklade skönt . Hade tagit på mig rent för mycket kläder i morse.

Tänkte få in ett backpass på torsdag, men vi får väl se hur benen känns då också. Tänker inte köra något som inte känns bra nu sista veckan.

Har så smått börjat att packa det som vi behöver ha med oss. Blir ju ändå endel grejor då även barnen skall springa och vi planerar en långhelg i Göteborg.
Skall bli skönt att komma iväg igen hela familjen, även om vi inte kommer att vara tillsammans hela tiden.
När jag springer kommer mannen och barnen göra något annat. Tycker inte det känns rätt att barnen skall stå och trängas med massa folk, som inte vissar någon respekt på att dom är mindre. Utan dom skall bara fram. Vet inte hur många gånger som folk har satt sig i sonens rullstoll bara för att dom inte ser, orkar vänta och ramlar över han.
Så det vill jag skona dom ifrån.

     Nu kör vi :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0