Intervaller

Startade dagen på ett lite ovanligtsätt.

Brukar ju lägga min träning på morgonen så iniget ovanligt med det. Men fick för mig att köra intervaller i tre steg, startade lugnt för att sedan öka vid varje lycktstolpe. Vid stolpe 4 blev det lugnt igen osv, tror ni förstår hur jag menar. 

När jag närmade mig slutet av min runda, blev dom snabba intervallerna både längre och jag försökte även få dom att gå lite fortare.  
Detta resulterade i att när sista intevallen var klar, fick jag snabbt leta upp en buske att kräkas i. Eller det blev inte så mycket av det då frukosten inte var intagen än.

Var en lite häftig upplevelse som jag inte varit med om tidigare, så nu vet jag att det finns krafte och fart att ta fram vid behov :-)




Ett litet tips: Har alltid en liten "lampa" sittand i min "väst" den gör så att jag syns lite bättre och även aå att jag själv ser vägen när det är mörkt. Finns inte gatubelysning överallt där jag springer.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Intervaller i min smak! :D Dom där gör nytta! Bra jobbat!

2011-12-05 @ 14:51:05
URL: http://mina-utmaningar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0