En underbar start på dagen!

Undrar varför jag inte gör detta oftare, är ju helt underbart att få springa när regnet vräker ner.
Tanken var kanske inte att springa i regnet, då jag väntade ut det lite i morse och visst slutade det regna. Åtminstone i 5 min, för så fort jag hade kommit ut på asfaltsvägen var det som om himlen öppnade sig. Det tog inte många meter innan jag var blöt rakt igenom kläderna. Funderade några sekunder på om jag skulle vända hem eller ej.

   Börjar bli mörkt ute nu på morgonen. Detta är ändå fotat under en gatulampa kl4,30

Som tur var så fortsatte jag och det blev totalt 10 km varav 8 av dom i ösregn. Men jag njöt av varje steg och av varje droppe som kom ner. Var en så underbar känsla att bara få springa och njuta, att bara vara.
Är nästan så jag hoppas på att det skall regna i morgon också när jag skall ut ;-)

   Hemma igen och inte en mm på mina kläder är torra, men vad gör väl det.

Tänkte försöka få in 2 pass till denna vecka innan helgens tur till Kåseberga med familjen. Skall bli kul att hela familjen skall springa i Kåseberga. Så jag hoppas för barnens skull att det inte regnar när dom skall springa.


Fler som skall springa lopp i helgen?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du är häftig som springer så pass tidigt, heja dig! Min klocka ringer 04:30 denna veckan men aldrig att jag skulle ge mig ut då!



Vi ses ute på Kåseberga! :)

2011-08-09 @ 10:39:27
URL: http://mina-utmaningar.blogspot.com/
Postat av: JOHN

Underbart! Det är helt klart rätt inställning! Bra jobbat! :)

2011-08-09 @ 11:49:46
URL: http://pulstagning.se
Postat av: Kicki

Daniel: Har sprungit morgonpass i snart 1 år och det funkar mycket bättre för mig att springa på morgonen. Blir så sent om jag skall springa på kvällen när barnen har somnat och så känns det tryggare att springa på morgonen :)

Ja, denna gången skall jag inte fegaur om jag ser dig, utan lovar att komma fram och säga hej :)



John: Tack, bara att inse finns inget dåligt väder bara fel kläder :)

2011-08-10 @ 09:37:04
URL: http://minvagmotnyamal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0