Varg besök

Enligt rykten så skall det nu finnas en varg som vandraar omkring i "skogen" runt vårat hus. Tydligen så skall den ha sitt revir här och i skogarna i vårat närområde.
 
Vet inte hur jag skall reagera, har ju varit massa skriverier om vargar den senaste tiden och det har ju inte varit några positiva saker direkt.
 
Jag har ända sedan jag var liten tyckt att bla varg har varit ett mycket intressant djur och vintrarna hos mormor och morfar var det ofta lo på besök.
 
Så frågan är nu om man skall tänka efter 1 gång extra innan jag ger mig ut på mina morgonrundor. Vill inte känna mig styrd och att något/n annat/n annan skall bestämma när och hur jag skall träna.
 
Kan som det ser ut nu även få till några pass i veckan när alla barnen är i skolan. Fördelen med att jobba dom flesta timmarna på kväll och natt.
 
Tycker verkligen att detta djur är så vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0