Baby steg fram

Snart 2 veckor sedan jag simmade in i kanten på basängen.
Tyvärr så blev inte min värk bättre, så förra veckan bestämde jag mig för att söka hjälp.
Satt och velade länge om var och till vem jag skulle gå. Till slut föll valet på Per på Kiropraktor kliniken i Trelleborg. Efter 2 behandlingar kan jag lätt säga att jag ångrar INTE mitt val.

Har blivit så otroligt bra bemött och behandlingen har varit suverän.

Så nu har vi kört igång en behandlingsplan för att förhopningsvis få ordning på alla mina skavanker. Var betydligt mer att fixa än min simmiss.

Så nu har jag fått 2 st hemuppgifter som jag skall göra dagligen och så såklart stretch när jag har tränat. Har inte varit så bra på det :-(

Så nu väntas några månader av behandlig och återuppbyggande av kroppen och förhopnigsvis så kommer jag inte att ha så ont när vi är klara.

Så om ni söker en duktig kiropraktor kan jag varmt rekomendera Per.

Kommentarer
Postat av: Uppochhoppa

Grattis till att ha hittat rätt i djungeln! Det där tycker jag är supersvårt, att hitta någon som kan ta hand om och reparera kroppen vid skador, aom inte säger ta en ipren och vila liksom!

2012-03-22 @ 20:37:10
URL: http://uppochhoppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0