Gör ett nytt försök.

Har varit tyst här på bloggen ett tag, avsakna av träning och noll energi att skriva för jag väl skylla på.
Har nu så smått kommit igång med träningen igen. Har fått order om att ta det lugnt och sluta så fort det gör ont i min axel.

Totalt har det denna vecka blivit 3,5 löppas (½ fick bli dom 5 km som jag hade hem från jobb igår)
Fick även till 3 timmar PW med bästaste J idag. Galet vad den mäniskan har fart i benen när hon går :-)

Nu är fötterna öma och några fina vattenblåser har det även blivit :-(  Blir till att ta det lugnt i kväll, tanken var att ev springa lite med mannen, men vi får se hur det blir med den saken.


Har även så smått börjat att träna på cyklingen till Malmö klassikern. Bjöd med mig mannen på Ringsjön runt föra helgen. Tog det lugnt och njöt INTE av det fina vädret.
Regn, hagel, värsta motvinden hela tiden och så lite sol mellan varven. Frös som f*n gjorde jag rent ut sagt och jag är så glad för att jag i sista stund plockade med mig mina längdskidevantar. Utan dom hade jag frusit fingrarna av mig.



Jag och värdens bästa man innan start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0