Ibland får man tänka om,,,

Tror att det var denna vecka som mitt träningsprogram till Jubileumsmaran börjar. Vet inte säkert men kör på det.

Så tanken var att jag skulle springa 6 km i går, med lite fart.
Men med tanken på hur vädret är här i södra delarna av landet, så har jag ingen lust att ge mig ut. Är kanske lite feg, men det känns inte motiverand att ge sig ut för att springa när träden välter runt huset.

Så istället för 6 km löpning satte jag mig framför teven och kollade i stället :)  På min roddmasnkin såklart. Fick bli 6 km på den istället. Inte samma som att springa, men jag lovar att det kändes i kroppen idag.

Nu återstår det att se hur vädret ser ut i morgon. Löpning/rodd det är frågan.


Fick även ett roligt samtal i dag, men mer om det längre fram ;-)

Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Förstår definitivt att du inte ger dig ut i stormen. Det hade/har inte jag heller gjort! :-P

2012-01-04 @ 21:44:26
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0