Tror jag är på G igen

Har haft en lång och ofrivilig paus, både från löpningen och bloggen. Men nu hoppas jag att det skall bli ändring på det.

Förra veckan hade barnen påsk lov och vi hade planerat att åka iväg. Nu blev det inte riktigt som vi tänkt oss, men några toppendagar tillsammans fick vi allt i husbilen.

Var en tur ut på Öland innan vi fick vända hem igen, för att äldsta pojken skulle få hömta mer kraft och energi. Inte lätt att ha energibrist :-((

Efter några dagar hemma bar det återigen iväg och denna gån blev det ett säkert kort. Nämligen till våra vänner i Varberg.
Tyvärr gick det inte som vi hade tänkt oss denna gång heller. Utan dagen efter börjar minstingen att kräkas och det är bara att vända hem igen.
Känns liksom inte som något allternativ att bo i husbil och kräkas.

Så resten av påsken stannade vi hemma och hade det mysigt tillsamman, inte helt fel det heller.


Vi fick även ett mycket positivt besked när vi var iväg. Tyvärr kan jag inte dela det med er, även om jag verkligen vil det. Hoppas att ni förstår.
Vägen till detta besked har inte varit rolig,men nu ser vi frammåt och hoppas på att turen vänder för oss.



Om 2 veckor är det dax för första loppet för mig i år Sydkustloppet i Trelleborg som ajg även sprang förra året och som är en del i Trelleborgsklassikern (tyvärr funkar det inte att länka, då det har blivit något konstigt med instälningen på datamusen :-))
Även detta år finns det en liten tanke på att springa alla 3 loppen i klassikern, men det återstår att se hur det blir med det. Plannera kan man ju alltid göra.

I går var det även 1 månad kvar till Göteborgsvarvet, även det en halvmara. Som det skall bli kul att få springa igen. Tror ju inte att jag har någon möjlighet att komma nära fjolårets tid, eftersom jag har sprungit rent förlite i år. Så det får bli ett lopp bara för att det är så kul att springa.



Går fortfarande på behandling hos Per på Kiropraktorkliniken i Trelleborg och det känns mycket bättre i nacke och rygg. Kör ju även på med dom träningsövningarna som jag fått.
Har även f.o.m idag fått hjälp med att få i ordning på min handled som har värkt och krånglat under många år. Skall bli intressant att se hur pass bra Per kan få den.
En sak vi var rörande överens om var att jag INTE skulle ha någon kortison spruta i den :-)



Nu skall jag återgå till mina goa barn.

Önskar er alla en underbar kväll och helg // Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0