- 4,5

ÄNTLIGEN så börjar det bli lite kallare, njuter riktigt när jag ger mig ut på morgonen. 
Fick i går in mitt första löppas på nästan 2 veckor, 11 km blev det totalt och det var helt underbart. Trodde inte att det skulle var så kallt som det var. Men så går det när man ser fel på termomertern :-)

I morse var det bara -3,6 men det var underbart att få till en långpromenad före jobb. Blev tillslut nästan 90 min och det var friskt och skönt i luften. Lite dimma här och var också.

Har även cyklat lite med stora pojken som har varit på kalas. Jösses säger jag bara, jag är inte hemma den dag det blir barnkalas här ;-)

Hoppas på att komma upp tidigt i morgon, så att det kan bli ett långpass, var några veckor sedan sist så det skulle vara kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0