På hugget

Har nu avverkat 2 pass med löpning sedan varvet i helgen. Båda gångerna har jag sprungit i mina nya skor.
Första gången fick jag varva med lite gång, då jag kända av benhinnorna efter någon km.
I morse gick det betydligt bättre och efter dagens 7 km känns benhinorna bra.
Är en sådan skillnad att speinga i lätta skor, näatan så att jag inte känner av att jag har dom på mig.

Någon som var mer på hugge var ormen som i början av veckan bett min i fingret. Har nu äntligen blivit av med det öma och kan återigen skriva normalt på tangenterna.


På söndag skall jag till sammans med min underbara dotter springa mors dagloppet i Falsterbo. Dottern springer 5 nkm och jag kommer att springa 10 km. Skall verkligen bli kul, med ett lopp där det kommer att vara mer njutning än tävling.

Hur ser era helg planer ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0