Saknar min löpning

Trode helt ärligt att man inte kunde sakna träningen så mycket som jag gör nu, eller det är löpningen som jag saknar. Träna kan jag ju göra så länge jag inte springer, för då får jag så sjukt ont i beet. Är lite mer än en vecka sedan jag sprang sist och dom dagarna jag har testat att sptinga efter/med barnen kommmer jag inte många meter fören smärtan är enorm :-((

Så jag får nöja mig med promenad, cykling och inlines som konditionsträning. Tyvärr har jag ingen bra tekning för inline och nerför är ju hur otäkt som helst att åka, tycker inte om det.
Cykla går bra så länge jag inte har alla barnen med mig i cykelvagnen, för då klrar jag inte att cykla uppför bakarna utan att det gör ont.
Så gå är det som funkar bäst, men hur kul är det.

Har börjat köra på mer med styrkertäningem och har även utökat familjen med en ny KB på 16 kg. Är nu riktigt jobbigt att köra svingen och jag klara 2 x 50 st, med en bra teknink. Så nu har jag lite att jobba med.
Har även börjat köra lite andra KB övningar med mina lättare Kb och det känns verkligen. Finns risk för träningsvärk i morgon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0