Vem har tagit min energi??????

Blev väckt av klockan i morse, då jag skulle upp vid 4 för att få in veckans första pass.
Tog en stund innan jag lyckades tvinga mig upp ur min sköna sång. Gjorde mig i ordning och stack ut.

Började med 10 min uppvärmning och sedan var tanken att det skulle bli 6 st 1 km intervaller. Men efter 2 så sa kroppen stopp och det fanns inte mycket kraft kvar. Tog en annan väg hem än tänkt och långs den vägen finns det en lagom fin backe.
Lyckades få till 6 st intervaller i den innan jag fortsatte hem till familjen som sov gott.

Känner mig lite som överkörd av en ångvält och har inte lust till att göra någonting. Så i dag kommer det att bli stor rensning i pojkarnas rum, något som verkligen behövs och har gjort ett tag.


I morgon blir det jobb och om allt går som planerat så blir det också en tur till Gekås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0