Planerad vila

4 februari 2011




Frukost dagens viktigaste mål. Här beståenda av yogurt med hemmagjord musli, apelsin och proteindrink.

Har känt mig ovanligt trött denna vecka, så det har blivit mycket planerad vila. Har känt efter på kvällen hur kroppen känns och hur dagen varit, ut efter det så har jag vid dom flesta av veckans dagar låtit klockan vara kvar nere. Men 1 löppass har det åtminstone blivit och det var i onsdags. Kände att jag behövde rensa huvudet innan mötet och hade möjlighet att sova lite längre innan jag behövde ge mig ut.

Så onsdagens pass blev av lite blandad kompot. 10 min uppvärmning, som följdes av 2 x 8 min tempolöpning med 3 min LL mellan. När detta var avklarat var jag framme vid backen som jag skrev ocm förra veckan att jag planerade att köra intervaller i. 2 vändor uppför blev det innan jag fortsatte med 5 min tempo och 10 min höga knälyft och benspark. Avslutade med 5 min nerjogg.
Väl hemma blev det stretch och en varm dusch, något som verkligen behövdes då värmen inte fungerar som den skall här hemma.

I övrigt har det bara blivit lite styrka och core som träning. Har faktiskt varit lite skönt att bara ta det lugnt, men nu laddar jag för nästa vecka och morgondagens löpning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0