En tur in till Malmö.

Tog en tur in till Malmö i fm, mannen och äldsta sonen gick och simtränade. Undertiden dom gjord det gick jag och dom två andra pojkarna först till Åhlens för att hämta dagispåssen, som dom delade ut.

Passade även på att gå in om till Löplabbet tjej för att hämta ut vårat startkit till nästa veckas I formlopp.
Hade även tänkt titta runt i affären på deras rea, men det var rent för varmt och massa folk i affären, så det hoppade vi.
Tycker inte om att gå och trängas och är väl igentligen inte så jätteförtjust i att gå och handla någon längre tid. Tycker det skall gå snabbt och smidigt.
Därav min promenad från gekås tidigare, varför gå och dra i en affär när man är klar liksom.

Gillade däremot färgen på årets tröja och eftersom jag hade möjlighet att hämta ut den tidigare, så kan jag även använda den på loppet. Har tyvärr svårt för att använda nya kläder innan jag har fått tvättat dom.



Så det fick bli några snabba foton innan tröjan åkte av igen och in i tvättmaskinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0