Storm

Hörde en regält smäll i går under stormen. Var ingen rolig syn som mötte mig när jag kollade efter vad det var för något som hänt.




Är bara tacksam över att barnen han komma in innan detta hände. Dom var ute en liten stund och kom typ in 5 min före det brakade till.
Är det det som är ande/ängla vakt??

Blev en tur till baded i dag som vanligt på lördagar, men nu kommer det inte att bli fler gånger under april månad. Har så mycke annat som vi skall göra under helgerna så tiden räker helt enkelt inte till.
Blev totalt 1 km simning, men ingen löpning. Den får vänta tills i morgon, tog en välbehövlig sovmorgon i morse.
Har så klart gjort mina 100 kb sving nu under kvällen. Vet inte om jag skall öka på med några stycken, istället för att köpa en tyngre kb nu.
Hmm får fundera en stund till, hittar jag en för ett bra pria så slår jag såklart till, men annars så väntar jag nog. 

Önskar er en underbar lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0