Rensat

Har gjort en välbehövlig rensning i min länklista.
När man inte har tid att läsa eller följa så många bloggar som jag gjorde tidigare, blir det lätt att det finns flera inaktiva länkar. Men jag tror att dom flesta är borta nu.
 
Har även lagt till en ny länk som går till Elin´s blogg, Elin som jag träffade första gången när vi båda skulle vara med i en interjuv för tv 4 sporten inför Lejonbragden i våras.
Något team från tv 4 dök aldrig upp, men tack vare detta första möte, så kom vi att springa ca 30 km tillsammans på Lejonbragden.
Har ni inte tidigare besökt Elin´s blogg så tycker jag absolut att ni skall göra det.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för länkningen! Hoppas verkligen vi kan springa något mer ihop snart! Har lite funderingar på Hörby Marknadslopp, samt Landskrona Marathon. Vore kul om du hängde på!

Kram Elin

2013-06-18 @ 17:39:52
URL: http://springa-ar-livet.blogspot.se
Postat av: Kicki

Så lite så :-)
Hade varit kul att springa med dig igen. Tyvärr så kan jag inte på Hörby marknadslopp. Är på premiärbio, med mannen och dotter.
Vet inte hur det ser ut till Landskrona ännu, men vi är på kräftskiva dagen innan.
Ha det gott.

2013-06-24 @ 18:48:44
URL: http://minvagmotnyamal.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0