Långpass i underbart väder.

Njöt verkligen av varje meter som jag sprang i går.
Var en underbar morgon och precis lagom varmt/kalt, beroende på hur man vill se det. Jag tyckte det var helt perfekt. Fick även nästen en sträcka på 1 km som var helt vindstilla. Blev verkligen helt förvånad, för det är inte ofra det händer. Men såklart fick jag motvind när väl vinden kom tillbaka.
 
Hade först tänkt att ta en kort extratur till mitt mål som var Vellinge, men på min väg ut till där jag skulle svänga av bestämde jag mig för att ta en längre tur.
Skulle möta upp mormor i Vellinge, så om jag inte skulle hinna hela vägen fram så var det inte hela värden. Utan då kunde dom plocka upp mig när dom körde förbi.
 
Så jag passade på att springa förbi pojkarnas skola ute i Skabersjö och sedan upp förbi godset och tillbaka mot byn. Svände av mot Västra Kärrstorp och sedan vidare genom Västra Ingelstad, mellan Grevie och så till slut nåde jag mitt mål.
Ca 1,5 km före mål, kom MM körande, men dom fick snält köra vidare så vi kunde mötas upp på plats. Fanns liksom inte på kartan att jag skulle åke bil den sista biten.
 
Är helt nöjd med passet och hoppas på att komma igång med löpningen igen nu till veckan.
Har varit och är fortfarande mycket som skall göras här hemma, men jag känner även att jag behöver mina pass med löpning.
Så nya friska tagggggggggggg, så ordnar det sig säkert :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0