Vill inte mer.........

Är bara lite mer än 3 veckor kvar till det är tänkt att jag skall springa ultra i Lund. Som ett brev på posten har det nu återigen börjat bråka i mitt högerknä :-( men denna gång på insida av knät. Fattar inte vad det är som händer och börjar bli så sjukt trött på detta nu.
Funkar hyfsat att springa, men det är säkert inte så smart att köra på med långpass.
 
Är verkligen tacksam att jag hade möjligheten att gå utbildningen i höstas och lära mig att tejpa. Har haft hur mycket nytta som helst av den utbildningen med tanke på mitt knä och även axelskadan.
Men nu vill jag bli bra och kunna springa obehindrat.
 
Kanske lägge att ringa och boka en tidigare tid till min kiropraktor och höra vad han tror om det.
 
Eller också är det bara kroppen som spökar nu när det verkligen börjar närma sig att springa dom där 100 km som var såååååå långt bort när jag anmälde mig i höstas :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0