Host, host

Jaha, nu var det då min tur att bli sjuk. Barnen har gått om varandra med div förkylningar i flera månader och jag har klarat mig varje gång.
Men inte denna gången såklart, kände av i går att halsen började göra lite ont och när jag vaknade i morse så gick det nästan inte att svälja, så ont det gjorde :-(

Så det har blivit till att ta det lite lugnare i dag. Mitt planerade långpass fick såklart ställas in. Vågade mig inte ens på en PW som säkert skulle göra det hela mycket värre.
I morgon måste jag komma iväg och jobba undan helgens jobb och då hoppas jag att det även blir en liten PW utan P ;-)

Är ju bara 3 veckor kvar till Lejonbragden så jag kommer inte ta några större risker och ev bli ännu sämre.
Fick även fixat en tid till min kiropraktor på måndag :-) Hoppas då få lite klarhet i varför mitt knä nu har börjat spöka på andra sidan och vad jag skall göra för att stärka upp det och på så sätt inte behöva ha ont.
Men nu är det lördagsmys med familjen som väntar och med den MASSSSSAAAAAA glasssssssssss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0