Favorit i repris

I helgen var det återigen dags för ett av mina favorit lopp. Nämligen sydkustloppet i Trelleborg.
Det var tredje gången som jag sprang detta lopp och det var 5 års jubileum, så alla som sprang fick förutom en mycket fin löpartröja även en medalj.
Något som jag gillade med medaljen var att det var lite jobb nerlagt på den. Detta då det även var tryck på medaljbandet, något som jag inte har på mina andra medaljer.
 
Precis som första gången jag sprang så var solen på plats och det var verkligen en fin solbränna som jag fick, eller kanske inte.
 
Vi hade alla samma sorts bränna på kvällens after runparty, så man kunde lätt se vilka som hade sprungit och vilka som inte hade det.
 
Ser redan nu fram emot nästa års sydkustlopp och hoppas på fint väder även då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0