Lite bättre

Det går framåt med mitt knä.
Var hos Per igår och blev regält plågad, gjorde ont så jag inte viste var jag skulle ta vägen någonstans. Men som sagt det hjälper. Passade även på att tejpa knät, när jag kom hem och i natt har jag ÄNTLIGEN fått sova utan att vakna av att det gör ONT när jag rör mig.
Helt underbart, synd bara att jag har typ 2,5 veckor med nästan ingen sömn att ta igen. Hur man nu skall kunna göra det????

I dag har mellangrabben med sig en kompis hem i från skolan. 4 grabbar totalt har jag i huset och har är helt tyst och stilla, hur är det möjligt???

Kommentarer
Postat av: Daniel

Skönt att det går på rätt håll men vad jobbigt med så pass lite sömn. Jag hade inte fungerat alls....
Fortsatt krya på!
Kram!

2012-09-13 @ 19:39:18
URL: http://mina-utmaningar.blogspot.se/
Postat av: minvagmotnyamal.blogg.se

Tack så mycket
Är rätt van att inte få sova så mycket, blir så när barnen inte kan sova.

Kram!

2012-09-14 @ 12:33:46
URL: http://minvagmotnyamal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0