Veckans träning x2

Såg att jag inte skrivit någon veckoträning för V.25 så vi tar den här också.

Vecka 25
Måndag: Löpning 12 km, simning 1 km

Tisdag:

Onsdag:
Varvar löpning och PW 11 km

Torsdag: Simning 1,2 km

Fredag: Midsommarafton

Lördag:

Söndag:
4 km morgon löpning/PW med hunden, ca: 12 km löpning över Hallandsåsen 

Roligaste passet denna vecka var helt klart löpningen över Hallandsåsen. Kan mycket väl tänka mig att göra om den löpningen och jag hoppas att jag får chansen att även springa över åt andra hållet. Tror det kommer att kännas helt annorlunda, då det blir en lång väg uppför.



Vecka 26

Måndag:Sinming 1 km

Tisdag:

Onsdag
: Löpning 19 km

Torsdag: Löpning 11 km

Fredag: Cykling 12 km, lite styrketräning

Lördag: Löpning 31 km

Söndag

Bäst denna vecka står helt klart mellan löpningen på torsdag och lördag. Tyckte båda passen var så underbara. Har lite ont i höger knä efter lördagen men annars så har jag inte ont någonstans.
Kan ju bara hoppas att jag kommer att må lika bra efter jubileums marathon om mindre än 2veckor.

Tanken är att få in ett backpass, ett halv långt och ett långpass denna vecka får se hur det går med dena saken. Skall även få in lite simning är det tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0