Blev lite simning idag också :-)

Fick även idag till ett pass med simning, 40x25 m. Kommer kännas fint i kroppen i morgon, har fortfarande lite träningsvärk efter lördagens simning.

Tanken är även att jag i morgon skall ge mig ut och springa igen. Sprang till och från jobb igår och det var helt underbart. Men det märks att jag inte har sprungit så mycket i år som jag brukar. Så skall jag orka springa Sydkustloppet om 2 månader så är det TRÄNING som gäller fom NNUUUU.


Har även passat på att ändra om på ovanväningen där vi har sovrum och syrum. Sängen fick snällt flytta tillbaka där den stod för någon månad sedan och jag fick betydligt mer plats till syrum. så nu skall det nog bli bra, måste bara få ordning på det sista. Blir ju mycket som skall ändras och flyttas. Går liksom inte att göra en liten flytt när det är snedtak överallt.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt att du laddar för Sydkustloppet! Du bör inte ha några problem att komma i form och är redan i grym form!

Häng gärna på någon lördag och spring backar i skogen om du känner för det. Det kommer göra nytta inför loppet! :)

Träna på! Kram!!!

2012-03-07 @ 06:26:34
URL: http://mina-utmaningar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0