23 km

Var en så underbar morgon i dag, så det blev en lite längre tur än planerat när jag rastade mina löparskor i morse.
Totalt blev det 23 km och jag kan lova att det kändes i benen dom sista 2 km.
Körde ett pass zumba i går em där det var core- och lårmuskler som fick sig en genomkörare.
Snacka om att det var jobbigt, så det kommer att bli många fler pass av det slaget.
Tycker det är så kul att prova något ny och när man verkligen känner att det ger något. 

Va helt slut när jag kom hem men nu efter frukost, dusch och även middag börjar jag känna mig som mäniska igen.
Hoppas bara att det stela i benen inte blir värre än vad det är nu. Tyvärr så hänger mina compritionsstrumpor på tork, så dom kan jag inte använda fören tidigast i kväll. Men dom är helt underbar att ha på sig efter ett långpass.

I kväll blir det mys med familjen.



Lite kallare var det när denna bild togs i Halmstad när vi var på semester (vecka 8). Det var här jag började och slutade min tur på Prins Bertils stig. En helt underbar runda, som jag verkligen hoppas att jag kommer att få springa en vår, sommar eller höst dag. Allrahelst skule jag vilja springa den under alla 3 årstiderna för att se förändringens gång.
Om ni får möjlighet till det så tycker jag verkligen att ni skall ta er en tur här. Jag startade vid parkeringen strax ovanför nr: 34 och sprang mig ner till nr: 19 där jag gjorde en runda för att sedan vända tillbaka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0