Är det min (o)tur nu???

Dottern har varit hemma i från skolan en vecka nu pga hosta och feber. I slutet av förra veckan började även alla pojkarna få mer eller mindre feber, hosta och bli snuvuga. Så i helgen blev det då mannens tur att känna av hostan och även lite feber.
I går vaknade jag som vanligt med minimini lite ont i halsen, har ju haft det dom senaste veckorna när ajg vaknat, men det brukar gå över efter någon timme. Men inte denna gången.

Körde ändå mitt måndagspass med löpning, men i ett mycket lugnare tempo än planerat. Passet bestod av intervaller på 3 x 4km men 5 min LL mellan varje. Startade och avslutade med 10 min uppvärmning och 5 min nerjogg.

Väl hemma igen körde jag även mina 100 st kb sving. Är ju med och kör 100 kb sving om dagen med Olga. Testade i fredag´s att köra med 8 kg men det var rent för lätt. Så efter simningen i lördag´s så körde vi in om rusta för att få tag på en 12 kg där. Vilken skilnad, kommer säkert att behöva en tyngre längre fram men nu har jag tid på min att leta efter en som inte är allt för dyr.

                          

                                                    Jag och min 8 kg kb

Tips på var man kan köpa ketlebells till bra pris mottages.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0