Ett gott skratt. .................

........... förlänger livet heter det ju.  
Och i går fick jag mig ett riktigt gott skratt.  Hade svårt att ligga stilla på britsen hos min kiropraktor.
 
Vad var det då som var så kul???
 
Jo, när jag ligger där på britsen och kiropraktorn fixar med min axel, så ringer min telefon. 
Låter det helt enkelt ringa och får ta det senare. Men det tyckte inte min minsting som även han var med inne var någon bra ide.
så han letar reda på telfonen i jackfickan och svarar hur duktigt som helst.
Så långt är allt okej...
 
Men när sedan personen i andra änden frågar efter mig så får denna till svar att jag är på sjukhuset.  Sedan ändrar han sig och säger att jag är hos han som knäcker nacken.
Och vid den beskrivningen på vad min kiropraktor gör så kunde vi inte hålla oss för skratt.
 
 
När jag senare ringde upp personen som sökte mig, var denna väldigt orolig och trode att vi varit med om en trafikolycka. Men när sanningen kom fram tyckte även h*n att det var kul och skratade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0