Inte att rekommendera

I onsdag´s började jag och mellan grabben vår träning inför Yddingeloppet och vi startade med en kort runda på 4,5 km.

Var nog tur att vi inte sprang den långa rundan. För efter ca 1 km började det svartna för mina ögon flera gånger.
Då sonen är väldigt skärpt och observant på saker som händer, var han snabb med att säga att han behövde gå.

Så vi går en bit och så fort vi börjar springa igen så börjar det att svartna igen :-(

Så det blev mest att vi gick och pratade om allt mellan himmel och jord. Något som var väldigt trevligt.


Så därför kan jag inte rekommendera någon att springa om man har några jobbiga och stressiga veckor bakom sig. Men i kväll är det nya tag och då är det minstingen som vill ut på en liten tur med mig och Kobbe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0