Iriterad

Blir så arg när folk inte kan stå för vad dom tycker utan fryser ut andra.
Är det så svårt att öppna munnen och försöka få en lösning?
 
Skrev ju i förra veckan om en insident på badet. Efter att jag hade simmat klart gick jag för att prata med badvakten om vad det var som hände och varför det blev som det blev.
Något som dom andra som simmade inte tyckte om, så idag kunde dom knappt säga hej till mig och blängde surt varje gång vi möttes i vattnet. SUCK
Vilket blev några gånger.
 
Försvarar inte badvakten, som tyvärr har satt sig i denna sitts själv. då denne inte varit ett dugg tillmötesgåendas, mot oss som kommer och simmar. Dessutom så hoppar h*n inte på rätt personer heller. Utan har dragit lite fel slutsattser utifrån egna känslor och mail, från missnöjda besökare.
 
Så just nu ser jag inte framemot att simmar mer där :-(
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0