Långpass

Har börjat försöka få in lite långpass på helgerna.
Oftast blir det på lördasgmorgonen, då jag tar en extra omväg till jobbet.
 
Vet inte hur mycket man kan öka på långpassen utan att riskera att knät blir sämmre igen. Än så har det gått bra och jag hoppas verkligen att det fortsätter så.
 
 
2 st långpass har jag fått till sedan jag blev bättre i knät.
Det första på 33 km och det sista på 41,5 km. Så till helgen tänkte jag ta det lite lugnare och ev bara köra en PW på ca 20 km.
Har ju några veckor på mig att komma upp i km, då det inte är fören i Maj som det blir ultra debut :-)
 
Det skall bli så sjukt kul,. även om det är en smulla nervöst. Men så skall det ju vara.
 
Är lite kul att se hur folket i byn tittar på mig då jag kommer in om affären för att fixa lite energi. Orkar liksom inte äta någon frukost innan då jag ger mig ut strax efter kl 4,00
 
 
Syns man inte finns man inte har jag fått lära mig, SÅ jag väljer att synas :-)
 
Ha en underbar måndag på er.
Ikväll bär det av till Stadium för tjejkväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0