Så otroligt klantigt

Är huvudet dumt får kroppen lida heter det ju ofta. Men så är inte fallet denna gång.
Har sedan någon vecka tillbaka simmat med syster i Vellinge, så även i helgen. Men denna gång gick det inte som det brukar.

Tänkte denna gång lägga in några vändor med ryggsim, så jag började med 10 x 20m ryggsim och byttade sedan till 10 x 25 m bröstsim. Inga konstigheter där inte, men under nästkommande 10 x 20 m ryggsin, kommer jag i andra tankar och glömmer helt bort vändningen och smäller rätt in i basängkanten.
Kan lova att det kändes ordenkligt i huvudet. Pausar någon minut och simmar sedan vidare.

Tillslut fick jag ihop 500m ryggsim och 1000m bröstsim. Så det ser lovande ut inför Malmösimmet i sommar.

Tyvärr så kändes det inte så bra i huvudet i gårkväll, jag som typ ALDRIG har huvudvärk :-((

Dum som jag var så fick jag för mig att springa till och från jobb idag, totalt 12 km. Kändes inte alls bra i nacken och jag fick stanna och gå flera gånger.  Så nu hoppas jag verkligen att det inte är något allvarligt med min nacke och att någon dag med vila skall göra det hela bra igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0