Ont igen

Efter att ha haft en toppen långhelg, får nu kroppen lida.

Var i väg på sylan tor-sön och sov i hur obekväma sängar som helst. Visst det blev inte många timmar sömn, men det räkte tydligen för att jag återigen skulle få ont i rygg och nacke.

I FM hade jag återigen ett besök inplanerat hos min kiropraktor och det var bara att konstatera. Det fanns en del att fixa i dag igen.
Har nu på kvällen fått ännu mera ont och är lite osäker på vad det beror på. Om inte annat så skall jag tillbaka på fredag igen noch kan ju då höra om det är okej att få mera ont efter en behandling.
Antar att det är en del i läknings processen, men det är så jobbigt att inte veta

Kan ju vara så att då jag kört på i 190 som vanligt och inte tagit det lugnt att kroppen inte kan läka/återhämta sig som den skall,  men det är ju så tråkigt.

Får hoppas att en god natts sömn kan få lite ordning på torpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0