Trelleborgsklassikern

Då har man genomfört sin första klassiker.

Vilken kul grej, hoppas kunna springa denna klassiker även detta år.

Planerar att detta år även köra Malmöklassikern, som är ny för i år. Bästa av allt är att jag har fått med mig mannen på denna klassiker.
Mannen som annars vägrar springa om det är längre än 5 km, skall nu vara med och springa 10 km, simma 1000 M och cykla 75 km.

Kan väl säga att detta skall bli sååå kul. Bävar endel för simningen, då den är i öppetvatten. Men det skall säkert gå bra.



Gårdagens lopp som var det sista i Trelleborgsklassiker, bjöd på underbart väder. Lite kalt kanske, men hellre kalt, än som det var i morse. ÖSRÈGN.






Mitt fina diplom.



Alla vi som genomförde klassikern första året.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilken härlig avslutning på året vi fick! :)

2012-01-02 @ 11:22:51
URL: http://mina-utmaningar.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Ja, det fick vi verkligen. :)

2012-01-02 @ 18:11:40
URL: http://minvagmotnyamal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0