Äntligen

I går fick jag till årets första löppass och det var helt underbart :)

Dottern hade cyklat till en kompis som bor på andra siden byn ut på landet.
Vilket innebär vägar med höghastighet och som inte är så rolig att cykla på när det är mörkt.
Så för att mannen som är sjuk inte skulle behöva ge sig ut och köra, så erbjöd jag mig att springa och hämta dottern.

Var ju desutom helt underbart väder i gårkväll, inte för varmt eller för kalt.

Fick totoalt ihop 14 km. Hade tänkt ta en liten omväg hem, men det var inte något som dottern gick med på :((
Så det var till att springa närmaste vägen hem och med tanke på träningsväeken som jag hade när jag vaknade i morse så var det kanske tur.
Inte bra att ha förlång paus i springandet.


På tisdag är det tillbaka i vardagen som gäller då barnen återigen börjar skolan efter jullovet. Som tur är så är det många lov nu på vårterminen och vi har lite roligheter inplanerat.

Tror vi behöver det med tanke på allt som vi går igenom nu. Men vi kommer förhoppningsvis att komma igenom på andra sidan starkare än någonsin.
Det är vad jag hoppas och tror på.
Om ni vill får ni såklart hålla en tumme eller två för oss nu ett tag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0