Vinter löpning

Just nu bara ÄLSKAR jag det väder som vi har här i södra Skåne.
Tycker det är helt underbart att "springa" i snö. 2 st morgonrundor har jag fått in denna vecka och jag hoppas på många fler (inte just i denna vecka) framöver.

Är lite småt kaos här hemma nu då 2 av barnen är sjuka, så att få ihop allt men hämtning och lämning i skolan är inte det lätaste. Men än så länge har det funkat.
Blir lite mer problem i orgon, då vi skall ha möte och ingen vill passa våra 2 sjuklingar och inte går det att ställa in mötet heller :-(
För många viktiga punkter som måste komma igång omedelbart, för att inte göra för mycket negativpåverkan.

Nog om det.

Nu skall jag försöka få till ett styrkepass också före lunch och hämtning på skolan.


Önskar er en underbar onsdag från ett snöigt Skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0