Effektiv

Var iväg igår med stora pojken på lite olika ärenden och besök.

Startade med en bilresa till Varberg och bseök hos farbror K. Där vi gick igenom lite inför skolstarten och hur vi skall göra med några viktiga beslut för pojken.
Fick även veta att min axel är på rätt väg, MEN det kommer att ta tid och jag kommer att ha ont under lång tid framöver.
Jag kan träna och köra på som jag brukar, så länge som jag lysnar på kroppen och stannar när den säger ifrån. Så det känns bra.

Var även igäg ett ärende åt mannen i Ätran, när vi var uppe och såklart blev det en tur in på Gekås. Barnen behövde lite nya kläder inför skolstarten på måndag.

Jag är inte den som är så glad av att gå i affärer och titta, om det inte är sportaffärer :-)
Från det att vi parkerade bilen ovanför P-huser till vi lämnade parkeringen gick det 90 min.
Då fick vi även stå i kö en stund i kassan och vi köpte mat till grabben.
Tyckte det var en helt okej tid och mer behövs inte. Snabbt och effektivt är det som gäller.

Sedan var det bara till att sitta still i bilen hela vägen hem.

Hade en helt underbar mamma son dag och det är helt underbart att få vara själv med ett av barnen i blan. Tror att det är något som vi alla behöver, både förälder och barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0