Vilken morgon

Va riktigt trött när klockan ringde i morse, orkade inte gå upp direkt utan väntade in både andra och tredje larmtiden innan jag orkade ta mig ur sängen.

Gjorde mig iordning och gav mig ut på min morgonlöpning innan jobb. Var in om jobb och lämnade väskan med ombytte för att inte behöva ha den med mig när jag sprang.

 
Men vilken underbar morgon det slutligen blev.
Var endast +7 när jag gav mig ut och efterhand som solen gick upp blev himlen bara vackrare och vackrare.
Gjorde några försök till att fota, men det blir inte alls samma sak på foto som i verkligheten.







Märks att vi börjar gå mot hösten nu, något som jag tycker det skall bli skönt. Gillar hösten bättre, tycker inte om när det är för varmt så denna sommar har varit helt okej, kanske lite väl mycket regn ibland ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0