Trött

Just nu vill jag bara kryppa ner och sova LÄNGE. 1 vecka med sjuka barn tar ut sin rätt.
Pojkarna har turats om med att vara sjuka och nu är det minstingens tur.
2 kvällar och nätter med 40c i feber är inte roligt, ont har han överallt i kroppen så man kan knappt röra vid han när man skall trösta. Det som funkar bäst är när han sover på min axel, något som gör att man efter ett tag blir väldigt öm och stel i kroppen. Går liksom inte att flytta runt och ändra sig så mycket.


I dag på fm har jag varit iväg på en riktigt kul grej, Vad får jag återkomma med :-))

I  morgon blir det promenad före jobb och på måndag har jag tänkt börja springa igen. Benen känns pigga och jag bara längter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0