Öm och sjukt ont.

Vet inte riktigt vad som har hänt, men vaknade i lördags morse och hade sjukt ont vid sidan på ryggen. Bara en liten plätt stor som 1 kr typ.
Trodde först att jag sovit på någonting, då barnen sov hos oss.

Upp och iväg till jobb. Kände då att det gjorde ont bara tröjan rörde vid där jag var öm.

Nu är det tisdag och det gör bara mer ont och på en större yta. Syns inga blåmärken eller annat. Jag har ingen anning om vad det är eller vad jag har gjort.
Blir bara så frustrerad, då det bara gör mer och mer ont. Bara jag rörvid med något eller om barnen kommer och vill leka.

Hoppas verkligen på att jag bara skall vakna en morgon och så är det borta. Hoppas kan man ju alltid :-)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Låter helmysko! Hoppas det inte är något allvarligt och krya på dig!!! Kram!

2011-09-13 @ 20:29:58
URL: http://mina-utmaningar.blogspot.com/
Postat av: kicki

Tack Daniel, känns lite bättre redan eller är inte lika öm så att kläderna gör ont att ha på sig.

Kram

2011-09-14 @ 12:58:31
URL: http://minvagmotnyamal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0