Hur ofta händer detta????

Att man vaknar pigg när klockan ringer 04,00.

Har inte hänt på att tag kan jag lova, har ju fått tvinga mig upp ur sängen den senaste tiden. Så man kan ju hoppa att man kan fortsätta var såhär pigg på morgonen :-)

Kom iväg på 15 km löpning strax före halv 5.

Dom första 4 km var en verklig plåga och jag var påväg att vända hem flera gånger. Benen var stela som pinnar och ville inte alls som jag.
Men efter 4 km var det som det vände och benen gick sprang nästan av sig själv dom sista 11 km.



Lyckades t.o.m missa att det åskade, hur nu det är möjligt. Får skylla på att det bara blixtrade och inte mullrade eller regnade. Regnet kom först när jag hade ca 1 km kvar hem och då gjorde det ju inget.



En stor måne var det i morse som lyste upp min väg. Brukar alltid få ha en liten lampa med mig när jag går på vår väg, för att kunna se var jag sätter fötterna någonstans. Men det behövdes inte idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0